Program pro autoservisy
Software s jednoduchým ovládáním pro evidenci a fakturaci zakázek. Aplikace byla vyvinuta přímo pro autoservisy ve s polupráci s nimy, přesně podle jejich požadavků.
Vedení zakázek, vystavování faktur, skladové hospodářství, evidence zákazníků a automobilů. Není nutné nic instalovat. Aplikaci je možné používat na počítači, tabletu a na mobilním telefonu.
Funkce programu pro autoservis
Zakázky
- Informace o vozidle
- Stav km
- Datum otevření zakázky
- Datum ukončení zakázky
- Seznam závad a zákazníkem požadovaných oprav
- Přehled použitých náhradních dílů, napojení na skladovou evidenci
- Přehled odpracovaného času jednotlivých mechaniků na zakázkách
- Tisk zakázkového listu
- Podrobné vyhledávání v zakázkách podle použitého náhradního dílu a podle provedené práce
- Možnost vytvoření faktury ze zakázky jedním klikem
Popis modulu Zakázky pro autoservisy
Při otevření zakázky vyberete vozidlo, které se automaticky načte z databáze vozidel. Doplníte datum otevření zakázky a stav km při přijetí vozidla do opravy. Dále můžete vypsat závady, zákazníkem požadované opravy a odhadovanou cenu za opravu.
Na zakázce uvidíte detailní informace o vozidle: značka, model, rok výroby, RZ, VIN, objem, výkon a kód motoru, palivo, rozměr pneumatik apod.
V průběhu oprav můžete do zakázky průběžně dopisovat použité náhradní díly a provedené opravy. Při použití skladového hospodářství můžete použité náhradní díly automaticky odepisovat ze skladu. Získáte tak přesný přehled o tom které díly máte na skladu a které musíte dokoupit.
Po dokončení práce na zakázce můžete ze zakázky jedním kliknutím vytvořit fakturu, kterou můžete zákazníkovi odeslat přímo z aplikace.
Evidence vozidel
- Informace o vozidle - majitel, značka, model, rok výroby, RZ, VIN, objem, výkon a kód motoru, palivo, rozměr pneumatik apod.
- Informace o příští STK
- Historie všech oprav a zakázek u každého vozidla
- Možnost vytvoření zakázky přímo z karty vozidla
- U každého vozidla máte uvedeny všechny kontakty na majitele
- Rychlé vyhledávání vozidel podle majitele, nebo značky, modelu, RZ atd.
Popis modulu Evidence vozidel
Modul nabízí přehlednou evidenci všech vozidel, všech provedených oprav a zakázkových listů. V přehledu vozidel uvidíte u každého vozidla datum příští STK. Můžete tak včas kontaktovat vaše zákazníky a domluvit přípravu a provedení STK.
Jednoduché vyhledávání umožňuje rychle nalézt požadované vozidlo. Při otevření modulu se automaticky zobrazí přehled vozidel s otevřenou zakázkou, tedy vozidel na kterých probíhá oprava.
Přímo na kartě vozidla můžete založit novou zakázku, nebo otevřít již existující (rozpracovanou) zakázku.
Evidence zákazníků a dodavatelů, kontakty, CRM
- Seznam všech zákazníků a dodavatelů
- Informace o zákazníkovi - jméno, firma, dodací a fakturační adresa
- Neomezený počet kontaktů
- Seznam všech vozidel u každého zákazníka
- Možnost vytvoření zakázky a faktury přímo z karty zákazníka
- Přehled všech zakázek a faktur přehledně u každého zákazníka
Popis modulu Evidence zákazníků
Modul nabízí přehlednou evidenci vašich kontaktů a zákazníků.
Na kartě zákazníka uvidíte seznam všech provedených oprav, zakázkových listů, fatur a vozidel zákazníka. Přímo z karty zákazníka můžete vytvořit zakázku, fakturu a zobrazit detaily jeho automobilu. Jednoduché vyhledávání umožňuje rychle nalézt požadované vozidlo.
Faktury
- Jednoduché vystavení faktury ze zakázkového listu - jedním kliknutím
- Faktury pro plátce i neplátce DPH
- Podpora zálohových faktur
- QR platby
- Rychlé zadání slevy
- Napojení faktur na skladové hospodářství a ceníky
- Možnost odeslání faktury zákazníkovy přímo ze systému
- Export faktury do PDF
- Podpora úhrad - i částečných
- Filtrování faktur vystavených, odeslaných, uhrazencýh, neuhrazených před a po splatnosti
- Přehled všech faktur u každého zákazníka
Popis modulu pro vystavování a správu faktur
Modul nabízí jednoduché online vystavování a evidenci faktur. A to jak ze zakázkových listů tak i nové faktury.
Díky evidenci úhrad můžete mít pod kontrolou všechny neuhrazené faktury. Zadávat můžete i částečné ůhrady.
Vystavené faktury můžete odesílat emailem přímo z aplikace vašim zákazníkum. Zákazník může fakturu jednoduše zaplatit pomocí QR kódu.
Sklady, skladové hospodářství
- Evidence náhradních dílů a materiálu
- Možnost vytvoření ceníkových položek
- Podpora skladových lokací
- Podpora čárových kódů, šarží a datumu expirace
- Možnost skenování čárových kódů přímo z mobilního telefonu, nebo tabletu se systémem Android
- Upozorňování na nízký stav skladových zásob vybraných položek
- Napojení na zakázky a faktury
Popis modulu Skladové hospodářství
S využitím modulu vedení skladových zásob získáte přehled nad stavem zásob materiálu a náhradních dílů. Aplikace podporuje skladové lokace a tak uvidíte nejenom kolik materiálu máte na skladě, ale také kde je umístěn.
Software umožňuje používat také čárové kódy. Skenovat čárové kódy při příjmu a výdeji můžete na mobilních telefonech a tabletech s operačním systémem Android. Na stolních počítačích a noteboocích můžete použít jakoukoliv čtečku čárového kódu přupojenou přes USB nebo Bluetooth.
Evidovat můžete skladové položky a to včetně sériových čísel, šarží a data expirace. Jednoduše můžete zjistik skladové položky jejichž stav klesl pod minimální, vámi stanovené množství.
Modul můžete také pro nastavení ceníkových (neskladových) položek u nichž nesledujete množství na skladě a používáte je zadávání položek na zakázkových listech nebo fakturách. Příkladem může být:
- Komplet přezutí vč. vyvážení + závaží s montáží na vůz do (30g - 1kolo) 4 kola - 1020 Kč
- Demontáž + montáž kola / osa (1 kolo) - 65 Kč
Sklady jsou propojené se zakázkami a fakturami. Na zakázku, nebo fakturu můžete přimo vložit skladovou položku, která se tímto automaticky odepíše ze skladu. U skladové položky pak uvidíte kompletní historii pohybů - kdy jste položku přijali na sklad, vydali ze skladu a proč. Uvidíte číslo zakázky, nebo faktury na které jste díl použili.
Časomíra
Jednoduchý nástroj na sledování času stráveného opravou, diagnostikou závady, nebo prací na zakázce.
Časomíra je propojena se zakázkami a databází zaměstnanců. Odpracovaný čas je automaticky zaznamenán na zakázku s nadefinovanou hodinovou sazbou zaměstnance.
Proč používat software pro autoservis
Program nabizí velice jednoduché ovládaní a je možné ho používat na počítači, tabletu či mobilním telefonu.
Získáte přehled o všech svých zákaznících, jejich vozidlech a provedených opravách. U každého zákazníka uvidíte přehled jeho vozidel, provedených oprav, všech jeho zakázek a faktur.
Získáte přehled o svém materiálu a náhradních dílech a o tom kde jsou díly uskladněny.
Výdaje ze skladu jsou přímo svázány se zakázkami a fakturami. Nemusíte nic zdlouhavě přepisovat.
Podporujeme čárové kódy, které můžete skenovat přímo ze svého tabletu, nebo mobilního telefonu se systémem Android. Na noteboocích a stolních počítačích můžete použít jakoukoli čtečku připojenou přes USB, nebo Bluetooth.
V modulu skladové hospodářství můžete sledovat jak množství položek na skladě, tak definovat ceníkové (neskladové, textové) položky.
Ceník
Jedna cena, žádné omezení a smlouvy.
Účet můžete kdykoliv zrušit.
Prvních 30 dní zdarma.
Vše jen 100 Kč/měsíc
121 Kč s DPH
Neomezený počet záznamů | |
Evidence zakázek | |
Fakturace | |
Evidence zákazníků | |
Evidence automobilů | |
Skladové hospodářství | |
Uskladnění pneumatik | |
Napojení na ARES |
Potřebujete upravit, nebo rozšířit aplikaci podle vašich potřeb?
Dejte nám vědět. Pokud bude úprava užitečná i pro ostatní uživatele, rádi ji naprogramujeme.