Program pro autoservisy

Software s jednoduchým ovládáním pro evidenci a fakturaci zakázek. Aplikace byla vyvinuta přímo pro autoservisy ve s polupráci s nimy, přesně podle jejich požadavků.

Vedení zakázek, vystavování faktur, skladové hospodářství, evidence zákazníků a automobilů. Není nutné nic instalovat. Aplikaci je možné používat na počítači, tabletu a na mobilním telefonu.

Vyzkoušejte zdarma ještě dnes

První měsic zdarma

Poté 100 Kč / měsíc (121 Kč s DPH)

Funkce programu pro autoservis

Zakázky


  • Informace o vozidle
  • Stav km
  • Datum otevření zakázky
  • Datum ukončení zakázky
  • Seznam závad a zákazníkem požadovaných oprav
  • Přehled použitých náhradních dílů, napojení na skladovou evidenci
  • Přehled odpracovaného času jednotlivých mechaniků na zakázkách
  • Tisk zakázkového listu
  • Podrobné vyhledávání v zakázkách podle použitého náhradního dílu a podle provedené práce
  • Možnost vytvoření faktury ze zakázky jedním klikem

Popis modulu Zakázky pro autoservisy

Při otevření zakázky vyberete vozidlo, které se automaticky načte z databáze vozidel. Doplníte datum otevření zakázky a stav km při přijetí vozidla do opravy. Dále můžete vypsat závady, zákazníkem požadované opravy a odhadovanou cenu za opravu.

Na zakázce uvidíte detailní informace o vozidle: značka, model, rok výroby, RZ, VIN, objem, výkon a kód motoru, palivo, rozměr pneumatik apod.

V průběhu oprav můžete do zakázky průběžně dopisovat použité náhradní díly a provedené opravy. Při použití skladového hospodářství můžete použité náhradní díly automaticky odepisovat ze skladu. Získáte tak přesný přehled o tom které díly máte na skladu a které musíte dokoupit.

Po dokončení práce na zakázce můžete ze zakázky jedním kliknutím vytvořit fakturu, kterou můžete zákazníkovi odeslat přímo z aplikace.

Evidence vozidel


  • Informace o vozidle - majitel, značka, model, rok výroby, RZ, VIN, objem, výkon a kód motoru, palivo, rozměr pneumatik apod.
  • Informace o příští STK
  • Historie všech oprav a zakázek u každého vozidla
  • Možnost vytvoření zakázky přímo z karty vozidla
  • U každého vozidla máte uvedeny všechny kontakty na majitele
  • Rychlé vyhledávání vozidel podle majitele, nebo značky, modelu, RZ atd.

Popis modulu Evidence vozidel

Modul nabízí přehlednou evidenci všech vozidel, všech provedených oprav a zakázkových listů. V přehledu vozidel uvidíte u každého vozidla datum příští STK. Můžete tak včas kontaktovat vaše zákazníky a domluvit přípravu a provedení STK.

Jednoduché vyhledávání umožňuje rychle nalézt požadované vozidlo. Při otevření modulu se automaticky zobrazí přehled vozidel s otevřenou zakázkou, tedy vozidel na kterých probíhá oprava.

Přímo na kartě vozidla můžete založit novou zakázku, nebo otevřít již existující (rozpracovanou) zakázku.

Evidence zákazníků a dodavatelů, kontakty, CRM


  • Seznam všech zákazníků a dodavatelů
  • Informace o zákazníkovi - jméno, firma, dodací a fakturační adresa
  • Neomezený počet kontaktů
  • Seznam všech vozidel u každého zákazníka
  • Možnost vytvoření zakázky a faktury přímo z karty zákazníka
  • Přehled všech zakázek a faktur přehledně u každého zákazníka

Popis modulu Evidence zákazníků

Modul nabízí přehlednou evidenci vašich kontaktů a zákazníků.

Na kartě zákazníka uvidíte seznam všech provedených oprav, zakázkových listů, fatur a vozidel zákazníka. Přímo z karty zákazníka můžete vytvořit zakázku, fakturu a zobrazit detaily jeho automobilu. Jednoduché vyhledávání umožňuje rychle nalézt požadované vozidlo.

Faktury


  • Jednoduché vystavení faktury ze zakázkového listu - jedním kliknutím
  • Faktury pro plátce i neplátce DPH
  • Podpora zálohových faktur
  • QR platby
  • Rychlé zadání slevy
  • Napojení faktur na skladové hospodářství a ceníky
  • Možnost odeslání faktury zákazníkovy přímo ze systému
  • Export faktury do PDF
  • Podpora úhrad - i částečných
  • Filtrování faktur vystavených, odeslaných, uhrazencýh, neuhrazených před a po splatnosti
  • Přehled všech faktur u každého zákazníka

Popis modulu pro vystavování a správu faktur

Modul nabízí jednoduché online vystavování a evidenci faktur. A to jak ze zakázkových listů tak i nové faktury.

Díky evidenci úhrad můžete mít pod kontrolou všechny neuhrazené faktury. Zadávat můžete i částečné ůhrady.

Vystavené faktury můžete odesílat emailem přímo z aplikace vašim zákazníkum. Zákazník může fakturu jednoduše zaplatit pomocí QR kódu.

Sklady, skladové hospodářství


  • Evidence náhradních dílů a materiálu
  • Možnost vytvoření ceníkových položek
  • Podpora skladových lokací
  • Podpora čárových kódů, šarží a datumu expirace
  • Možnost skenování čárových kódů přímo z mobilního telefonu, nebo tabletu se systémem Android
  • Upozorňování na nízký stav skladových zásob vybraných položek
  • Napojení na zakázky a faktury

Popis modulu Skladové hospodářství

S využitím modulu vedení skladových zásob získáte přehled nad stavem zásob materiálu a náhradních dílů. Aplikace podporuje skladové lokace a tak uvidíte nejenom kolik materiálu máte na skladě, ale také kde je umístěn.

Software umožňuje používat také čárové kódy. Skenovat čárové kódy při příjmu a výdeji můžete na mobilních telefonech a tabletech s operačním systémem Android. Na stolních počítačích a noteboocích můžete použít jakoukoliv čtečku čárového kódu přupojenou přes USB nebo Bluetooth.

Evidovat můžete skladové položky a to včetně sériových čísel, šarží a data expirace. Jednoduše můžete zjistik skladové položky jejichž stav klesl pod minimální, vámi stanovené množství.

Modul můžete také pro nastavení ceníkových (neskladových) položek u nichž nesledujete množství na skladě a používáte je zadávání položek na zakázkových listech nebo fakturách. Příkladem může být:

  • Komplet přezutí vč. vyvážení + závaží s montáží na vůz do (30g - 1kolo) 4 kola - 1020 Kč
  • Demontáž + montáž kola / osa (1 kolo) - 65 Kč

Sklady jsou propojené se zakázkami a fakturami. Na zakázku, nebo fakturu můžete přimo vložit skladovou položku, která se tímto automaticky odepíše ze skladu. U skladové položky pak uvidíte kompletní historii pohybů - kdy jste položku přijali na sklad, vydali ze skladu a proč. Uvidíte číslo zakázky, nebo faktury na které jste díl použili.

Časomíra


Jednoduchý nástroj na sledování času stráveného opravou, diagnostikou závady, nebo prací na zakázce.

Časomíra je propojena se zakázkami a databází zaměstnanců. Odpracovaný čas je automaticky zaznamenán na zakázku s nadefinovanou hodinovou sazbou zaměstnance.

Časomíra, sledování odpracovaného času

Proč používat software pro autoservis


Program nabizí velice jednoduché ovládaní a je možné ho používat na počítači, tabletu či mobilním telefonu.

Získáte přehled o všech svých zákaznících, jejich vozidlech a provedených opravách. U každého zákazníka uvidíte přehled jeho vozidel, provedených oprav, všech jeho zakázek a faktur.

Získáte přehled o svém materiálu a náhradních dílech a o tom kde jsou díly uskladněny.

Výdaje ze skladu jsou přímo svázány se zakázkami a fakturami. Nemusíte nic zdlouhavě přepisovat.

Podporujeme čárové kódy, které můžete skenovat přímo ze svého tabletu, nebo mobilního telefonu se systémem Android. Na noteboocích a stolních počítačích můžete použít jakoukoli čtečku připojenou přes USB, nebo Bluetooth.

V modulu skladové hospodářství můžete sledovat jak množství položek na skladě, tak definovat ceníkové (neskladové, textové) položky.

Ceník


Jedna cena, žádné omezení a smlouvy.

Účet můžete kdykoliv zrušit.

Prvních 30 dní zdarma.

Instalatér - software je určený pro všechny řemeslníky a podnikatele

100 Kč / měsíc

121 Kč s DPH

Neomezený počet záznamů
Evidence zakázek
Fakturace
Evidence zákazníků
Evidence automobilů
Skladové hospodářství
Napojení na ARES
Vyzkoušejte zdarma

Potřebujete upravit, nebo rozšířit aplikaci podle vašich potřeb?

Dejte nám vědět. Pokud bude úprava užitečná i pro ostatní uživatele, rádi úpravu naprogramujeme.